top of page
  • gobabygoo

מערכת מתגים לילדים ומבוגרים עם מוגבלויות מוטוריות - Logitech G

Updated: Jan 25, 2021

נתחיל מהסוף - ניתן להשיג בארץ את מערכת המתגים של לוג'יטק שפותחה במטרה להנגיש את משחק הפלייסטיישן לשחקנים עם מוגבלויות מוטוריות (או כל משחק אחר שעובד באמצעות מתגים עם יציאה של אוזניות).

מערכת המתגים כוללת 10 מתגים, דומים לאלה המשתמשים בהם לתקשורת חלופית ולהפעלת משחקים + שני משטחי סידור הכפתורים בכדי שיהיה אפשר להתאימם לכל משתמש בהתאם לצרכיו - והכי מדהים שגם המחיר נגיש.


ועכשיו להתחלה,

לפני כחודש ראיתי את מערכת הכפתורים הזו באחד מהעיתונים של ילדים עם צרכים מיוחדים בארה"ב, גוגל קצר על מערכת הכפתורים והבנתי שזה הדבר הבא - כפתורים איכותיים, בגדלים שונים, עם חיבור של אוזניות שמתאימים לכל מוצר שיכול להתממשק עם מתגים שאנחנו מכירים (כאלו של תקשורת תומכת כמו ה jelly bean / big red switch שעולים לא מעט כסף) בערכה נהדרת ובמחיר נגיש גם הוא - בארה"ב 100$.


החלטתי לכתוב ללוג'יטק ישראל - שכעמותה נשמח לרכוש כאלו ערכות להתאמת המכוניות, לילדים הזקוקים לכפתורים קלים יותר ללחיצה, ובכלל להתאמת צעצועים שימוש במחשב וכל דבר אחר.

כתבתי - שלחתי, סיפרתי לשותפי בעמותה על הגילוי המרעיש של המערכת המדהימה הזו.

יום למחרת חזר אלי שי פלד, הבעלים של סמשין ארקייד - משחזרים חווית ילדות, ובשיחה איתו סיפר לי נרגש ושמח שבזכות המייל ששלחתי (שהגיע למנכ"ל לוג'יטק בארץ) ואחרי עבודת שטח קודמת שלו שכלל לא ידעתי עליה - יש אישור להביא את המוצר לארץ.


לא עברו שלושה שבועות ואספתי משי את שתי הערכות הראשונות,

כל ערכה כוללת

3 לחצנים עגולים בקוטר 65 מ"מ

3 לחצנין עגולים בקוטר 35 מ"מ

4 לחצני אצבע ארוכים

ועוד -2 לחצנים המתאימים רק למערכת של ה-X box

שני משטחים כבדים יחסית למניעת תזוזה עליהם ניתן לחבר את הכפתורים בהתאם לצרכים

ועוד מספר רצועות סקוץ דו צדדיות לחיבור הכפתורים במקומות נוספים

הכל באיכות מדהימה ובאריזה מדהימה - רק פתיחת הערכה היא חוויה בפני עצמה.


והכי חשוב - לוג'יטק פיתחו מוצר שמנגיש את משחקי ה-Xbox לכולם (יש צורך ברכישת קונסולה מיוחדת אליה מתחברים הכפתורים שעולה בערך אותו הסכום - כ100$) , אין אדם שאינו יוכל לשחק עם המערכת הזו

וכך גם מחירה הזול מאפשר למוצר להיות נגיש לכולם - שמחה מאוד שגם בארץ המחיר נשאר נגיש והגיוני :-)


כפיזיותרפיסטים העובדים עם ילדים עם מוגבלויות מוטוריות ישר חשבנו איך אנחנו יכולים להשתמש במערכת הכפתורים להפעלת דברים אחרים, החל מהמכוניות הממונעות אותן אנחנו מתאימים לילדים ועד לצעצועים או כל דבר אחר. עשרת הכפתורים בעלי חיבור זהה למתגי תקשורת ויכולים להתאים לכל משחק/מוצר המותאם להם.


הנה כמה תמונות ממערכת הכפתורים רק מהיומיים האחרונים, הפעלת בובות מותאמות והתאמת מערכת תופים למספר רב של מתגים (היום ננסה את מערכת התופים עם הלקוח המתוק בן ה-3 שביקש שנתאים גם את הצעצוע האהוב עליו):



תודה ללוג'יטק ישראל על ששמרה על המחיר הנגיש כמו בחול, ועל שהביאה את המוצר לארץ


להזמנת ערכה פנו לשי פלד,

050-8807749

הוא יותר מישמח לעזור

(זכרו יש צורך בצעצועים עם יציאת audio שמתאימה למתגים)


שבוע נפלא לכולם




533 views0 comments
bottom of page