top of page
סטפני ליבזון

ההמלצה השבועית - כיסא אוכל, משחק על הרצפה ועוד

Updated: Nov 17, 2020

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, בעיקר מוגבלויות מוטוריות המתקשים למצוא כיסא מתאים לילדיהם לשם משחק על הרצפה, אכילה ואפילו בכדי ללכת לים.

כשהילדים קטנים לעיתים קרובות משתמשים בכיסא ה-Bumbo Chair שנותן מענה לא רע בכלל ומחירו מאפשר לכל משפחה לקנות אותו. אך החל מגיל שנתיים/שלוש הכיסא כבר די קטן ואז מחפשים פתרון אחר.


שמחתי לראות אצל משפחה של ילד מתוק עם שיתוק מוחין בן 4 את הכיסא הזה - כיסא הגבהה אינג'נויטי שניתן לקנות במספר רשתות ב249 ש"ח בלבד.

ניתן לנקות אותו בקלות, לקשור אותו על כיסא רגיל על מנת שהילד ישב עם כולם ליד השולחן, להניח אותו על הרצפה בכדי לשחק בבית וכמובן גם ללכת לים, לגינה, למשפחה.

הוא לא מתקפל, אך לא כבד במיוחד ואפשר לשאת אותו באוטו לאן שצריך. מאז שראיתי אותו המלצתי לכל ילד שחשבתי שיכול להנות ממנו והתגובות המצוינות לא מפסיקות להגיע.

כפיזיותרפיסטית ילדים העובדת עם ילדים עם מוגבלויות מוטוריות וכמנכלית עמותת גו בייבי גו ישראל הפועלת לשיפור איכות חייהם של ילדים עם מוגבלויות חשוב לי לספר לכולם שזהו פתרון זול, נגיש ויכול לעשות שינוי חיובי בתפקוד ובהשתתפות של ילדיכם, והוא נמצא ממש בהישג ידכם, רק צריך לדעת שהוא קיים. *מומלץ לנסות את הכיסא בחנות לפני הרכישה



113 views0 comments

Opmerkingen


bottom of page